netbox

Kampaň Skvělé město

S náma ti to neujede!
Buď tvrdej!
Ber to s podhledem

Studenti, držte se, netbox je tu s vámi a LITTLE CUBE taktéž

Netbox dobře ví, že Brno je studentské město a proto ho mají tolik rádi. Rozhodli se proto, že všechny studenty při studiu podpoří exkluzivní nabídkou internetu.

Ber to s podhledem!

Kampaň Skvělého města stojí na myšlence, že Brno patří mezi hlavní a nejživější studentská města. V rámci kreativy jsme pracovali se známými brněnskými lokacemi v kombinaci s vtipnými studentskými příhodami.

Buď tvrdej!

Jako hlavní témata byly zvoleny proslulé brněnské rozjezdy, neobyčejný brněnský orloj a Joštův kůň. Autenticitu videí jsme se snažili vytáhnout na maximum, ať už využitím všem v Brně známého nočního prodavače květin (který si ve videu zahrál sám sebe) nebo natáčením scén během skutečných rozjezdů (ve kterém si zahrál hlavní roli člen našeho týmu).

Série tří videí dokázala virálně zaujmout a i pomocí organického šíření nasbírat přes 7.000 reakcí, komentářů a sdílení. Na Facebooku nejvíce zaujalo video s rozjezdy s více jak 200.000 zhlédnutími, naopak na YouTube bylo nejúspěšnější video se sochou Joštova koně a jeho profláklým podhledem, který stále zaujímá místní i turisty.

Počet zhlédnutí a reakcí série videí na YouTube a FB:

± 735 000 zhlédnutí
± 7 500 reakcí, komentářů a sdílení

Hodnocení klienta

Jsme na sebe často velmi přísní a vždy přitvrzujeme v situacích, kdy se jedná o naše fanoušky a zákazníky. Ne každý je schopen vyhovět našim požadavkům, málokdo je tak dobrý, že je umí realizovat a téměř nikdo není schopen je překonat! Přesto se jednou za deset let najde parta, které se to povede! Zkuste LITTLE CUBE a pozorujte je při práci, možná se i něco naučíte :-). Marek Bukal, předseda představenstva netbox